Ibland hamnar e-post i skräppostmappen, kontrollera först om fakturan har hamnat där. Finner du e-posten från Qliro, rekommenderar vi att du ändrar dina e-postinställningar så att framtida fakturor hamnar i inkorgen. Detta för att undvika att fakturan inte betalas i tid och att du får onödiga påminnelseavgifter.
Om du har valt faktura - få nu och betala sen - Kommer du få din beställning och fakturan skickas till dig den 17:e den månaden. Om du vill ha fakturan tidigare ber vi dig ta kontakt med Qliro:s kundtjänst som kan hjälpa dig att få fram fakturan.
Du kan även logga in på Qliro.se Där får du full överblick över alla dina köp eller via deras app som du kan hitta där du ladar ner appar. Önskar du personlig service ber vi dig ringa Qliro:s kundservice på 0200-430 030
Som inloggad hos Qliro kan du:
Är du osäker på om din betalning kommit fram är det enkelt att kontrollera detta genom att logga in på Qliro:s hemsida eller via appen. Tänk på att det kan ta upp till 3 bankdagar för en betalning att nå fram. Du kan självklart även ringa på tel 0200-430 030 eller skicka e-post till kundservice@QLIRO.com